پس از نتایج ضعیف تیم سایپا در لیگ برتر والیبال سرمربی بلغارستانی این تیم از سمت خود استعفا کرد و دستیار وی جانشینش شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال سایپا سی و یکمین دوره لیگ برتر والیبال را در شرایطی ایده آل و با حضور بازیکنان ملی‌پوش نظیر امیر غفور، فرهاد سال افزون، سامان فائزی و ... آغاز کرد. این تیم همچنین از یک مربی بلغارستانی به نام «میرسلاو ژیکوف» نیز دعوت کرد که هدایت این تیم را عهده دار شود.

با این حال و با گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال، نارنجی‌پوشان سایپا نتایج جالب توجهی کسب نکرده اند و با قبول چهار شکست و کسب سه پیروزی در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاده است.

هفته قبل تیم سایپا در تهران با حساب 3 بر صفر مغلوب تیم شمس که از بازیکنان ملی پوش نوجوان بهره می‌برد، شد تا زمزمه‌هایی جدایی مربی بلغاری از این تیم شدت بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از استعفای ژیکوف از سمت سرمربی گری تیم سایپا است و گفته می‌شود مسئولان سایپا با استعفای این مربی موافقت کرده‌اند و این مربی به کشورش بازگشته است. «محمد شعبان خمسه» که پیش از این دستیار این مربی بلغاری بود سمت هدایت نارنجی پوشان را عهده دار شد.

این استعفا نشان می دهد که عمر حضور این مربی جوان و بلغارستانی روی نیمکت تیم سایپا کوتاه بود و ژیکوف به سرنوشت تراویسا سرمربی فصل قبل تیم شهرداری ارومیه دچار شد و پیش از پایان، از  هدایت یک تیم ایرانی منصرف شد.

انتهای پیام/

داستان استعفای سرمربی سایپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار